close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קלנועית גדולה לזוג מבוגר - כך תבחרו נכון

מערכת שורשג חשוון, תשפב09/10/2021

עם העלייה בגיל לאנשים מבוגרים יש קשיים בהליכה, חלקם גם בעלי משקל עודף ולכן די קשה להם ללכת מרחקים ארוכים ברגל

תגיות:
הבחירה בקלנועית
לאנשים מבוגרים חשוב מאד להתנהל באופן עצמאי, כיוון שמאד לא נעים להם לבקש מבני המשפחה שיסייעו להם בנושאים פעוטים כמו הגעה למרפאה, יציאה לקניות או לסידורים. אף על פי שבני המשפחה יסייעו להם ברצון, חשוב להם לבצע את כל הדברים שמתקיימים בסביבה הגיאוגרפית שלהם בעצמם.

זו הסיבה שזוגות רבים בוחרים לרכוש קלנועית זוגית וכך שני בני הזוג יוצאים לסידורים שלהם ומרוצים שהם ממשיכים להיות עצמאיים.

איזו קלנועית היא המתאימה ביותר?
בקרו באתר רכבי
אמירים
ותראו דגמים שונים של קלנועית יד 2 שמתאימה לזוגות וכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה.
בכל קלנועית יש כמה דגשים חשובים כמו מושב מרווח עבור שני אנשים, הימצאותה של תאורה הן מקדימה והן מאחור, קיומם של שלושה מצברים שפועלים במקביל כדי להעניק לקלנועית את מלוא העוצמה להנעת כלי התחבורה כאש שני בני הזוג יושבים בה. כמו כן ידיות מתקפלות אשר מאפשרות לבני הזוג לעלות בקלות למושב שלהם ברכב, שלדה מאסיבית וגגון להגנה מפני השמש וכיסוי ייעודי להגנה מפני הגשם.

הצמיגים של הקלנועית
בקלנועית שמיועדת לזוג יש דגמים בעלי שלושה גלגלים ואחרים בעלי ארבעה גלגלים. ההמלצה היא לרכוש דגם בעל ארבעה גלגלים כיוון שהיציבות שלו היא טובה יותר באופן משמעותי ולכן הנוסעים יהיו רגועים מהעבודה שהם נוסעים בכלי תחבורה בעל אחיזה מעולה בשבילים.

התנהלות ביום יום באמצעות הקלנועית
לאחר רכישת הקלנועית בני הזוג יכולים לנוע בשבילים במושבים או בקיבוצים וגם בדרכים שאינן סלולות, הם מגיעים לסופרמרקט לצורך קניות, לבנק, למרפאה וגם לבקר את הנכדים אשר גרים בסמוך. מאחורי המושב שלהם יש ארגז מטען ואפשר להניח בו את התיקים, את הקניות וכל פריט נוסף כך שהנהיגה היא נוחה ביותר.

הקלנועית מותאמת לנסיעה יחד של שני אנשים שהמשקל הכולל שלהם הוא במקסימום 180 ק"ג, יחד עם משקלו של המטען, כמו הקניות מהסופרמרקט שהם רכשו בדרך.

חיים איכותיים בזכות הקלנועית
אנשים מבוגרים רבים חשים הבדל תהומי הין ההתנהלות שלהם לפני ואחרי רכישת הקלנועית. כך הם חופשיים ויכולים לבצע את התוכניות שלהם בלי להיות תלויים בגורמים אחרים כמו הילדים או החברים. זו הסיבה שאנשים מבוגרים רבים ממליצים לחברים בגילם, לרכוש גם הם קלנועית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה